• 03-01-2014, 02:34:32
    Yeniyıla girerken hayli kalabalıkmış Forum, Maaşallah
  • 03-01-2014, 05:14:07
    ben şiir yazsam ban yerim kesin okadar etkileyici..
  • 03-01-2014, 06:36:22
    Misafir
    Herkese yazdığı mesajlar için teşekkürler, Umarım sağlıklı, mutlu bir 2014 geçirirsiniz..
    iyi çalışmalar r10.net
    • Mf.Rub
    • FuNch
    • ByMaDaK
    Mf.Rub, FuNch, ByMaDaK ve 8 kişi bunu beğendi.
    11 kişi bunu beğendi.