• 02-01-2014, 00:08:38
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç mi kaldık ne
    Senin renk iyi bence gerek yok başkasına
  • 02-01-2014, 00:13:41
    1 gün geç kaldık
  • 02-01-2014, 00:15:37
    Yeni yıla hasta girdim, inşallah sağlıklı bir yıl geçer
  • 02-01-2014, 00:38:38
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni yıla hasta girdim, inşallah sağlıklı bir yıl geçer
    İnşallah hocam bende hasta ama ağzımda Jack Daniels elimde Malboro Red Click ile girdim.
  • 02-01-2014, 00:43:02
    Üyeliği durduruldu
    bende gold istiyom hitit
  • 02-01-2014, 01:24:09
    egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam bende hasta ama ağzımda Jack Daniels elimde Malboro Red Click ile girdim.
    Ben arkadaşlarımın gazına gelip antibiyotiği vodkayla içtim hocam ilerleyen saatlerde bacağımı hissetmiyordum
  • 02-01-2014, 07:06:07
    Üyeliği durduruldu
    Varmı kazanan filan ?
  • 02-01-2014, 07:34:47
    "millet google ı açılış sayfası yapar bizse r10"

    birgün gelecek "şikayetim var" kategorisi tarihe karışacak....Murat aydın ve yandaşların olmadığı bir R10 yılı birde nacizhane (platin ) diliyorum. !!!

    herkese iyi seneler...
  • 02-01-2014, 08:32:56
    sona kalan dona kalır.
    benim daha yeni haberim oldu.
    çekiliş, kutlama, anma, tören vs. ne varsa katılmak istiyorum
    saygılar, sevgiler )