R10.NET 2014 Yılbaşı Programı - Sayfa 52 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
506
●
24.107
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
İlk
42
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
02-01-2014, 00:08:38
#460
ArneLd
create adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geç mi kaldık ne
Senin renk iyi bence gerek yok başkasına
02-01-2014, 00:13:41
#461
scorpi101
1 gün geç kaldık
02-01-2014, 00:15:37
#462
Homer
Yeni yıla hasta girdim, inşallah sağlıklı bir yıl geçer
02-01-2014, 00:38:38
#463
egebilisim
OmerTutasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni yıla hasta girdim, inşallah sağlıklı bir yıl geçer
İnşallah hocam bende hasta ama ağzımda Jack Daniels elimde Malboro Red Click ile girdim.
02-01-2014, 00:43:02
#464
cehago
Üyeliği durduruldu
bende gold istiyom hitit
02-01-2014, 01:24:09
#465
Homer
egebilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnşallah hocam bende hasta ama ağzımda Jack Daniels elimde Malboro Red Click ile girdim.
Ben arkadaşlarımın gazına gelip antibiyotiği vodkayla içtim hocam ilerleyen saatlerde bacağımı hissetmiyordum
02-01-2014, 07:06:07
#466
The_joker
Üyeliği durduruldu
Varmı kazanan filan ?
02-01-2014, 07:34:47
#467
emrah1302
"millet google ı açılış sayfası yapar
bizse r10
"
birgün gelecek "şikayetim var" kategorisi tarihe karışacak....Murat aydın ve yandaşların olmadığı bir R10 yılı birde nacizhane (platin
) diliyorum. !!!
herkese iyi seneler...
02-01-2014, 08:32:56
#468
KaizenGGG
sona kalan dona kalır.
benim daha yeni haberim oldu.
çekiliş, kutlama, anma, tören vs. ne varsa katılmak istiyorum
saygılar, sevgiler
)
İlk
42
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler