Konu
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
02-01-2014, 07:34:47
#467
emrah1302
"millet google ı açılış sayfası yapar
bizse r10
"
birgün gelecek "şikayetim var" kategorisi tarihe karışacak....Murat aydın ve yandaşların olmadığı bir R10 yılı birde nacizhane (platin
) diliyorum. !!!
herkese iyi seneler...