"millet google ı açılış sayfası yapar bizse r10"

birgün gelecek "şikayetim var" kategorisi tarihe karışacak....Murat aydın ve yandaşların olmadığı bir R10 yılı birde nacizhane (platin ) diliyorum. !!!

herkese iyi seneler...