Konu
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
02-01-2014, 15:34:02
#486
WebServisi
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hani burda olanlar kazancaktı.
@
**********
; bizde burdaydık hiç birşey yok
konudaki ilk mesajının bir üstündeki mesajda bana ait hocam
ama banada birşey yok