• 01-01-2014, 03:20:24
    Üyeliği durduruldu
    Salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana yağmurlu havada su vermemek lazım
    La bebek seni bi göreyim çarşıda yeminle taşlıycam nedir len senden çektiğim benim.Çorum geldim diyorsun büroya gelmiyon.Gelsene olum .
  • 01-01-2014, 03:26:48
    Dijital Çözümler
    Yalnız konudaki üye sayısı git gide düşüyor ortada ********** yok.
  • 01-01-2014, 03:32:55
    Nerede yaşam varsa, orada umut da vardır. Yeni yılınızda R10 da varsa tüm umutlar ve başarılar da sizlerin olsun. Cümleten Hepimize Mutlu Yıllar diliyorum
  • 01-01-2014, 03:34:26
    2014 yiliniz 2013 yilinizdan daha guzel olmasi temennisiyle
  • 01-01-2014, 03:40:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herhalde bu konuda daha önce forumda hiç aktif olmamış üyeler bile mesaj attı
  • 01-01-2014, 03:45:56
    herkesin yeni yılı kutlu olsun
  • 01-01-2014, 03:57:32
    Hayırlı yıllar herkese.
  • 01-01-2014, 04:17:21
    Herkese mutlu yıllar.
  • 01-01-2014, 04:34:43
    En önemlisi HUZUR!... Yıllandıkça çoğalsın.
    Sevgiler.