48 saat içinde uc atılmazsa iade yapıldığı takdirde - trade atıyor. Bu tür kişileri yoruma yazarsanız sipariş almayalım durduk yere hesabı lekelemelerine gerek yok. Bunu tartışmak için yazmadım. Zaten süreli olduklarını biliyorlar madem garanti uc alacaksın ANLIK- EPİN uclerden al sen bak işine bende bakayım. Böyle saçma şekilde insanların üyeliklerini zedelemeyin. Whatsappta kendisine de söyledim hakkımı helal etmiyorum 1 günde hesabımda kalsa ömür boyuda o eksi trade kalsa etmeyeceğim. Onun inancında hak hukuk vicdan yoktur ona bir sey diyemem ama benim inancımda vicdan ve hak hukuk olduğu için bu cümleleri kurdum. Bazı farklı zihniyet inanç düşünce çatışmasına dönecek bir durumda yok.
Whatsapptan yazarsam bana şikayet konusu açacakmış - engelledim. Normalde kimseyi engellemem ama işte biraz farklı düşüncesi var. Burdanda muhattap olmayacağım sadece bilgilendirme için açtım tartışma sözlü atışma olmayacaktır.
Sizden ricam bu gibi arkadasları yorum ile belirttiniz ki sonrakilerle alısveris yapmayalım.
5 kişi bunu beğendi.