VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru bir hareket değil yaptınız , verdiğiniz süre ne ise ona bağlı kalıyor insanlar
bence 48 saat için de gelmedi diye -trade attılar değil de , hata/sorun olduğu için özür dilerim gibi konular açmanız daha doğru olurdu.
neden doğru değil acaba merak ettim zaten sipariş alırken belirtiyor kendisi yüklenme süresi (yoğunluğa bağlı) 2-3 vs diye beklemek istemiyorsa anlık yüklenen tercih etsinler 1 tane haksız olumsuz trade alan insanlar için güven konusu sorusu oluşuyor bunlarıda yapan ben sana 24 saatte yüklerim derim diğer gelir msj atar ben sana 12 saatte yüklerim diyor burda ekmek yiyen o kadar insan var ki haksız yere olumsuz trade alınca diğer müşteriler işin negatif düşünce yaratıyor