suan sıstem kapalı ve 500 sıparıs bırıktı her musterımıze bayımıze tek tek telefon ıle arayarak soyluyorum sıstem kapalı bu 48 satte olabılır 120 saatte ıstersenız ıade gecelım beklerım dersenız lısteden kaldırmıycaz dıyorumzaten ortalama 15 20 kısı ıadesını alıyor sonrada o 15 20 kısınden gene 5 6 sı gerı donup eskı sırada kalabılır mıyız dıyorlar. ister ıstemez sısteme dayalı ıslem yaptıgımızdan en son sıraya alıyoruz. hocamızın dedıgı gıbı 48 saat ıcınde yuklenır dıyoruz ama bu ısın alt yapısını bılenler bılıyor nasıl bır alım ıle yapıldıgını 120 lıralık urunu 70 80 tlye alıyorsun ısın gorumledıgınde - trade vermek bencede sacmalık ısın acılse 30lıra 20 lıra fazla ver epın al