VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru bir hareket değil yaptınız , verdiğiniz süre ne ise ona bağlı kalıyor insanlar
bence 48 saat için de gelmedi diye -trade attılar değil de , hata/sorun olduğu için özür dilerim gibi konular açmanız daha doğru olurdu.
hocam kusura bakmayın EPİN diye bir atım şekli daha var garantici isen ondan alırsın atarız 15 dk içinde sen yoluna bakarsın bende yoluma bakarım. Zaten ucler nasıl atıldığı belli kimse babasının hayrına 980 uc yi satmıyor. 120 tl olan bir ürün farkındasınızdır heralde. Ama tabi kabahat her zamanki gibi satıcıda esnafta sizde haklısınız.