Hocam şükür bende aynı şekilde sistemin nasıl işlediği ortada yedi geliyor sisteme giriş yapamıyoruz yeri geliyor stok tükeniyor sistemin bir günü bir gününü tutmuyor böyle insanlarla çalışmak hem bizim için sıkıntılı hem de görün içersinde ticaret puanı için sıkıntılı gelen müşterilerime bende aynısını diyorum yeri geliyor siparişi almadan geri çeviriyorum yapacak bir şey yok