Geçmiş olsun hocam çok şükür daha başıma gelmedi böyle bir şey musterilerim hep anlayışlı çıkıyor böyle zamanlarda ödemeni geri aliyosan ne diye daha eksi trade atarsın zaten sezon başı herkeste aynı durum var diyip anlayış göstermek lazım