• 25-06-2021, 12:39:37
    #1
    başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
  • 25-06-2021, 12:45:10
    #2
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
    hocam yeni sekme açtırmanız gerekmekte sanırım siz önce başka bir ülkenin twsine girip sonra değişmek istiyorsunuz
  • 25-06-2021, 12:47:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cookie'leri alabilirsiniz, bir sorun olduğunda öyle halledersiniz
  • 25-06-2021, 12:56:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kod bloklarında uada döngulerde hatanız olabilir direkt cookie kullanırsanız daha kullanışlı olur
  • 25-06-2021, 12:57:15
    #5
    beatstars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yeni sekme açtırmanız gerekmekte sanırım siz önce başka bir ülkenin twsine girip sonra değişmek istiyorsunuz
    yok hocam yeni sekme açmasına gerek yok da hep açılıyor başka ülkeden kastınız proxy mi? onu kullanmadım hiç.
  • 25-06-2021, 12:57:33
    #6
    Login işleminden sonra cookieleri kaydettirip yeni işlem yaparken önce kayıtlı cookie varmı diye sorup varsa okuyup sonra devam etmesini sağlarsanız sorun çözülür
  • 25-06-2021, 13:25:04
    #7
    Unofficial api yazarsan sorun olmaz.
  • 25-06-2021, 15:08:22
    #8
    Python Coder
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
    retweet fav gibi işlemlerde de o sorun oluyordu hocam, ilgili sayfaya gittikten sonra sayfayı yenileyin sonra tekrar deneyin,bende işe yaramıştı
  • 27-06-2021, 19:22:34
    #9
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
    1 adet radio button veya checkbox koy Tarayıcı login vb bir ad verirsin.
    void Islemler()
    {
    if(checkbox.Checked==true)
    {
    tarayıcı açma kodlarını buraya yazarsın
    }
    Tarayıcı açıldıktan sonra yapılacakları buraya yazarsın
    }
    Bu şekilde her buttona bastığında checkbox kutusu işaretli olmadığından sürekli tarayıcı açmasını önlersin.Her button'a bastığında işlemleri başa sarar.