Selenium ile hesaba girdikten sonra içerde kalma hk.
10
●131
- 25-06-2021, 12:39:37başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
- 25-06-2021, 12:45:10hocam yeni sekme açtırmanız gerekmekte sanırım siz önce başka bir ülkenin twsine girip sonra değişmek istiyorsunuzPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2021, 12:47:40Üyeliği durdurulduCookie'leri alabilirsiniz, bir sorun olduğunda öyle halledersiniz
- 25-06-2021, 12:57:15yok hocam yeni sekme açmasına gerek yok da hep açılıyorbeatstars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka ülkeden kastınız proxy mi? onu kullanmadım hiç.
- 25-06-2021, 12:57:33Login işleminden sonra cookieleri kaydettirip yeni işlem yaparken önce kayıtlı cookie varmı diye sorup varsa okuyup sonra devam etmesini sağlarsanız sorun çözülür
- 25-06-2021, 15:08:22retweet fav gibi işlemlerde de o sorun oluyordu hocam, ilgili sayfaya gittikten sonra sayfayı yenileyin sonra tekrar deneyin,bende işe yaramıştıPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 19:22:341 adet radio button veya checkbox koy Tarayıcı login vb bir ad verirsin.PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
void Islemler()
{
if(checkbox.Checked==true)
{
tarayıcı açma kodlarını buraya yazarsın
}
Tarayıcı açıldıktan sonra yapılacakları buraya yazarsın
}
Bu şekilde her buttona bastığında checkbox kutusu işaretli olmadığından sürekli tarayıcı açmasını önlersin.Her button'a bastığında işlemleri başa sarar.
başka ülkeden kastınız proxy mi? onu kullanmadım hiç.