PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
1 adet radio button veya checkbox koy Tarayıcı login vb bir ad verirsin.
void Islemler()
{
if(checkbox.Checked==true)
{
tarayıcı açma kodlarını buraya yazarsın
}
Tarayıcı açıldıktan sonra yapılacakları buraya yazarsın
}
Bu şekilde her buttona bastığında checkbox kutusu işaretli olmadığından sürekli tarayıcı açmasını önlersin.Her button'a bastığında işlemleri başa sarar.