beatstars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yeni sekme açtırmanız gerekmekte sanırım siz önce başka bir ülkenin twsine girip sonra değişmek istiyorsunuz
yok hocam yeni sekme açmasına gerek yok da hep açılıyor başka ülkeden kastınız proxy mi? onu kullanmadım hiç.