PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
retweet fav gibi işlemlerde de o sorun oluyordu hocam, ilgili sayfaya gittikten sonra sayfayı yenileyin sonra tekrar deneyin,bende işe yaramıştı