PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlık tam ifade edemiyor olabilir arkadaşlar. twitter için kendimce bir bot yaptım. hesaba giriyor, gündem konularını ülke bazlı ekrana getiriyor. programı kapatmadan, farklı bir ülke seçip getir dediğimde tarayıcı tekrar açılıyor ve üye girişi tekrar yapılıyor. bunu önlemenin yolu var mı? yani bir kere girdiğinde programı kapatıp açmadığın sürece üye girişi yapılmış şekilde işlem yapabilir miyim?
hocam yeni sekme açtırmanız gerekmekte sanırım siz önce başka bir ülkenin twsine girip sonra değişmek istiyorsunuz