• 31-03-2014, 23:14:51
    #1
    Arkadaşlar, başlıkta da belirttiğim gibi modemin arayüzünden internet bağlantısını kapatıp açan (IP değiştiren) programın kodları gerekiyor.
    Program bunu belirlediğim zaman aralıklarında otomatik yapacak. Bu nasıl olur acaba ? (Programlama Dili: C# veya VB.NET)
    Yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürker...
  • 31-03-2014, 23:21:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
      Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click 
    
            Dim data() As Byte 
            Dim pass As String 
            Dim byt As Byte() = System.Text.Encoding.UTF8.GetBytes("YourModemLoginPassword") 
            pass = Convert.ToBase64String(byt) 
    
            data = ASCIIEncoding.ASCII.GetBytes("Username=admin&Password=" & pass) 
            WebBrowser1.Navigate("http://192.168.1.1/index/login.cgi", "_self", data, Nothing) 
    
        End Sub 
    
        Private Sub WebBrowser1_DocumentCompleted(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserDocumentCompletedEventArgs) Handles WebBrowser1.DocumentCompleted 
    
            Dim data() As Byte 
            data = ASCIIEncoding.ASCII.GetBytes("RequestFile=/html/management/reset.asp") 
            WebBrowser2.Navigate("http://192.168.1.1/html/management/reboot.cgi", "_self", data, "Referer:http://192.168.1.1/html/management/reset.asp" & vbCrLf) 
    
        End Sub
  • 31-03-2014, 23:57:09
    #3
    @jeiceei; Hocam teşekkürler öncelikle. Bir sorun var yalnız. ".cgi"yi tanımıyor arayüzüm. Onun için cgi yi sildim arayüz kısmen açılıyor fakat kullanıcı adı ve şifre bölümü boş geliyor. giriş yaptıramadım WebBrowserda (kullanıcı adı ve şifreyi tanımladım kodlarda)
  • 01-04-2014, 02:40:50
    #4
    daha önce telnet ile böyle bir uygulama yapmıştım, vb 6.0 kullanmıştım, tabi nerdeyse 10 yıl oluyor. şuan bildiğim kadarıyla artık telnet yüklü olarak gelmiyor.. ama harici olarak yükleyebiliyorsun. telnet i yükledikten sonra istediğin programlama dili ile ip ye bağlanıp bu işlemleri yaptırabilirsin. tamamen ms-dos tabanlı olarak modem ip sini yazdıktan sonra senden kullanıcı adı ve şifreyi istiyor, sonra önüne menüleri döküyor, menü numarasını girip ilerliyorsun ve en son reset olayına gelip reset attırabiliyorsun.

    projeyi vermek isterdim ama bilmiyorum nerde olduğunu.. daha önce aramıştım çünkü bulamamıştım, sanırım eski bilgisayarda kaldı, bir arkadaş için yapmıştım o zaman.. dediğim şeyleri araştırırsan belki .net için de yazılmışını bulabilirsin..
  • 01-04-2014, 02:44:29
    #5
    modem reset atan html sayfasını iframe ile çağırıp, çağırdığın sayfayı da otomatik olarak her xxx sn de bir yeniletebilirsin. yani oto refresh yapabilirsin, diye düşünüyorum.
  • 01-04-2014, 02:45:59
    #6
    antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modem reset atan html sayfasını iframe ile çağırıp, çağırdığın sayfayı da otomatik olarak her xxx sn de bir yeniletebilirsin. yani oto refresh yapabilirsin, diye düşünüyorum.
    reset attıktan sonra tekrar login olmak zorunda hocam. en azından benim gördüğüm modemlerde öyle o yüzden dediğin yöntem olmaz ama şu olur.
    reset atılan yerin linkini alır, login olduktan sonra o linke yönlenebilir..
  • 01-04-2014, 02:49:30
    #7
    daha kolay bir yöntem söyleyeyim en azından benim için daha mekanik modemin reset düğmesinin oraya zaman ayarlı bir buton koyup reset tuşuna bastırabilirsin
  • 01-04-2014, 10:38:18
    #8
    benim modemimde disconnect butonunun onclick eventinde release_disconnect() yazıyor. bir webbrowserla modemin bu sayfasına gelip bu eventi tetiklersem netim kesilir. daha sonra disconnect tuşu deaktif oluyor sayfayı yenileyip. webbrowser yüklemesi tamamlanmışsa ve bu tuş disable modunda ise, connect tuşumun eventini tetiklerim; renew_connect() ve olur.

    böyle düşünerek yapabilirsin hocam. onun dışında telnet vb. türde bilmiyorum ben de benimki makro mantığına yakın daha çok.
  • 01-04-2014, 23:21:52
    #9
      Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click 
    
            Dim data() As Byte 
            Dim pass As String 
            Dim byt As Byte() = System.Text.Encoding.UTF8.GetBytes("YourModemLoginPassword") 
            pass = Convert.ToBase64String(byt) 
    
            data = ASCIIEncoding.ASCII.GetBytes("Username=admin&Password=" & pass) 
            WebBrowser1.Navigate("http://192.168.1.1/index/login.cgi", "_self", data, Nothing) 
    
        End Sub 
    
        Private Sub WebBrowser1_DocumentCompleted(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserDocumentCompletedEventArgs) Handles WebBrowser1.DocumentCompleted 
    
            Dim data() As Byte 
            data = ASCIIEncoding.ASCII.GetBytes("RequestFile=/html/management/reset.asp") 
            WebBrowser2.Navigate("http://192.168.1.1/html/management/reboot.cgi", "_self", data, "Referer:http://192.168.1.1/html/management/reset.asp" & vbCrLf) 
    
        End Sub
    Bu kodlar işime yarayacak gibi görünüyor ama kullanamadım bir türlü. WebBrowserda arayüzün giriş ekranı açılıyor ama giriş yaptıramadım...
    EÄŸer bunlar olmazsa IP yi deÄŸiÅŸtirecek baÅŸka bir kodlama kullanabilir miyim ?