antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modem reset atan html sayfasını iframe ile çağırıp, çağırdığın sayfayı da otomatik olarak her xxx sn de bir yeniletebilirsin. yani oto refresh yapabilirsin, diye düşünüyorum.
reset attıktan sonra tekrar login olmak zorunda hocam. en azından benim gördüğüm modemlerde öyle o yüzden dediğin yöntem olmaz ama şu olur.
reset atılan yerin linkini alır, login olduktan sonra o linke yönlenebilir..