benim modemimde disconnect butonunun onclick eventinde release_disconnect() yazıyor. bir webbrowserla modemin bu sayfasına gelip bu eventi tetiklersem netim kesilir. daha sonra disconnect tuşu deaktif oluyor sayfayı yenileyip. webbrowser yüklemesi tamamlanmışsa ve bu tuş disable modunda ise, connect tuşumun eventini tetiklerim; renew_connect() ve olur.
böyle düşünerek yapabilirsin hocam. onun dışında telnet vb. türde bilmiyorum ben de benimki makro mantığına yakın daha çok.