daha önce telnet ile böyle bir uygulama yapmıştım, vb 6.0 kullanmıştım, tabi nerdeyse 10 yıl oluyor. şuan bildiğim kadarıyla artık telnet yüklü olarak gelmiyor.. ama harici olarak yükleyebiliyorsun. telnet i yükledikten sonra istediğin programlama dili ile ip ye bağlanıp bu işlemleri yaptırabilirsin. tamamen ms-dos tabanlı olarak modem ip sini yazdıktan sonra senden kullanıcı adı ve şifreyi istiyor, sonra önüne menüleri döküyor, menü numarasını girip ilerliyorsun ve en son reset olayına gelip reset attırabiliyorsun.
projeyi vermek isterdim ama bilmiyorum nerde olduğunu.. daha önce aramıştım çünkü bulamamıştım, sanırım eski bilgisayarda kaldı, bir arkadaş için yapmıştım o zaman.. dediğim şeyleri araştırırsan belki .net için de yazılmışını bulabilirsin..