@jeiceei; Hocam teşekkürler öncelikle. Bir sorun var yalnız. ".cgi"yi tanımıyor arayüzüm. Onun için cgi yi sildim arayüz kısmen açılıyor fakat kullanıcı adı ve şifre bölümü boş geliyor. giriş yaptıramadım WebBrowserda (kullanıcı adı ve şifreyi tanımladım kodlarda)