BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
phpyi başka dil gibi gösterelim(asp.net,asp,jsp,jspx,hop,hey)
22
●1.801
- 05-07-2010, 15:54:16Üyeliği durdurulduBana komik geldi. Bu kimseyi ilgilendirmez. Konu sahibi rahatsız olduysa silerim yorumumu. Gerisi pekte umrumda değil.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2010, 18:03:11beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AddType application/x-httpd-php .aspx
olucak - 05-07-2010, 19:34:38r10.net kaliteli üyeleriyle ayakta duran, durmadan kendini geliştiren bir site. Buraya üye olan bir kişinin 3 amacı bulunuyor;BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Paylaşılan bilgilerden yararlanmak.
2. Paylaşılan bilgilerle kendini geliştirerek daha iyisini paylaşıma sunmak.
3. Ticaret yapmak
Sen 1. kategoriye giriyorsun. Bilgilerden yararlanıyorsan bu insanlar umurunda olmak zorunda. Eğer ki umurunda değilse çıkış butona basıp bu siteye bir daha girmemelisin. Tabii bunu yapabilecek bir kişiliğin olduğuna inanıyorsan. - 21-07-2010, 16:57:44Şimdi bi linux sunucum var, içinde aliveli.asp diye bir dosya eklemem lazım, ancak aliveli.asp diye sunucudan çağrıldığında aliveli.php dosyasının gelmesini istiyorum. Sunucu .asp çalıştırmıyor ? Bunu yapabilme imkanım var mı ?
ben
belirttiğiniz üzere .htaccess dosyasına şunu yazdım ;
Ancak aliveli.asp dosyasını çağırınca dosya iniyorAlıntı
Sayfa açılmıyor..
Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
PHP görse üzülürdü 
Sayfa açılmıyor..