Şimdi bi linux sunucum var, içinde aliveli.asp diye bir dosya eklemem lazım, ancak aliveli.asp diye sunucudan çağrıldığında aliveli.php dosyasının gelmesini istiyorum. Sunucu .asp çalıştırmıyor ? Bunu yapabilme imkanım var mı ?

ben

belirttiğiniz üzere .htaccess dosyasına şunu yazdım ;

Alıntı
AddType application/x-httpd-php .asp
Ancak aliveli.asp dosyasını çağırınca dosya iniyor Sayfa açılmıyor..

Bu sorunu nasıl çözebilirim ?