Şimdi bi linux sunucum var, içinde aliveli.asp diye bir dosya eklemem lazım, ancak aliveli.asp diye sunucudan çağrıldığında aliveli.php dosyasının gelmesini istiyorum. Sunucu .asp çalıştırmıyor ? Bunu yapabilme imkanım var mı ?
ben
belirttiğiniz üzere .htaccess dosyasına şunu yazdım ;
Alıntı
AddType application/x-httpd-php .asp
Ancak aliveli.asp dosyasını çağırınca dosya iniyor

Sayfa açılmıyor..
Bu sorunu nasıl çözebilirim ?