Konu
phpyi başka dil gibi gösterelim(asp.net,asp,jsp,jspx,hop,hey)
05-07-2010, 15:54:16
#20
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güvenlik için yapılan şeyler ne zamandan beri komik bir konu oluyor ?
Bana komik geldi. Bu kimseyi ilgilendirmez. Konu sahibi rahatsız olduysa silerim yorumumu. Gerisi pekte umrumda değil.