Bana komik geldi. Bu kimseyi ilgilendirmez. Konu sahibi rahatsız olduysa silerim yorumumu. Gerisi pekte umrumda değil.
r10.net kaliteli üyeleriyle ayakta duran, durmadan kendini geliştiren bir site. Buraya üye olan bir kişinin 3 amacı bulunuyor;
1. Paylaşılan bilgilerden yararlanmak.
2. Paylaşılan bilgilerle kendini geliştirerek daha iyisini paylaşıma sunmak.
3. Ticaret yapmak
Sen 1. kategoriye giriyorsun. Bilgilerden yararlanıyorsan bu insanlar umurunda olmak zorunda. Eğer ki umurunda değilse çıkış butona basıp bu siteye bir daha girmemelisin. Tabii bunu yapabilecek bir kişiliğin olduğuna inanıyorsan.