Konu
phpyi başka dil gibi gösterelim(asp.net,asp,jsp,jspx,hop,hey)
05-07-2010, 15:15:05
#19
Cycl0ne
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Komik bir konu olmuş
PHP görse üzülürdü
Güvenlik için yapılan şeyler ne zamandan beri komik bir konu oluyor ?