• 27-06-2010, 23:50:48
    #10
    güzel olmuş emeğine sağlık bilmeyenler için faydalı bilgi bende etiketler için kullanıyorum .eti .tag gibi url le üretiyodum
  • 28-06-2010, 03:34:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel bir bilgi hocam sağolun. bir ara .do uzantılara merak sarmış o zaman araştırma yapıp bulmuştum. Güzel oluyor ama BHCoder hocamın dediği gibi PHP'nin de bir karizması var
  • 28-06-2010, 03:40:06
    #12
    Vbulletin forum kurulu olan sitemde aşağıdaki kodu ekledim, logoya tıklayınca index.php dosyası bilgisayara iniyor.

    AddType application/x-httpd-php .php .aspx
  • 28-06-2010, 09:46:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faydalı bilgi.
    ama php nin bir karizması var be. başkaları php göstersin. yıllar utansın diyorum
    +1

    AddType application/x-httpd-php .php .aspx
    Böyle yaparsanız php uzantılı dosyalar çalışmayabilir (Dosyayı pcye download eder)

    AddType application/x-httpd-php .aspx
    Yazarsanız uzantısını aspx yaptığınız dosyalar php olarak çalışır.
  • 28-06-2010, 18:56:35
    #14
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AddType application/x-httpd-php .php .aspx
    Böyle yaparsanız php uzantılı dosyalar çalışmayabilir (Dosyayı pcye download eder)

    AddType application/x-httpd-php .aspx
    Yazarsanız uzantısını aspx yaptığınız dosyalar php olarak çalışır.
    Verdiğin yeni kodu ekledim .htaccess'e sonrada calendar.php dosyasını calendar.aspx olarak değiştirdim. Calendar.aspx dosyasını çağırınca bilgisayara indiriyor. Linux hosting olduğundan mı yoksa kodda mı hata var ?
  • 28-06-2010, 19:00:46
    #15
    AddType application/x-httpd-php .aspx

    Bu şekilde olucak.
  • 28-06-2010, 20:56:30
    #16
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .htaccess ile bu işlemi yapıyoruz php kodluyoruz ama .htaccess belirlediğimiz dili uzantı olarak kaydediyoruz ve o şekilde include ediyorsunuz.

    örnek;
    .htaccess
    AddType application/x-httpd-php .aspx
    DirectoryIndex Default.aspx
    Default.aspx
    <?php
    require_once('abc.aspx');
    ?>
    abc.aspx
    <?php
    echo "aspx";
    ?>

    Sizin için gerek kodlar .htaccess;
    AddType application/x-httpd-php .sizindiliniz .aspx
    evet o yontem guzeldir ama ne bileyim ben bir firma için site kodlarken, eğer SEO istemiyorlarsa, index.r10?do=mesajyaz veya profil.r10 olarak yapıyorum tabı canım isterse... orası başka
  • 28-06-2010, 21:48:19
    #17
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AddType application/x-httpd-php .aspx

    Bu şekilde olucak.
    Olmuyor o kod ile. Dosyanın uzantısı .php olarak kalırsa .aspx'e dönmüyor. Yani calendar.php olarak geliyor yine.

    Dosyanın uzantısını .aspx yaparsam dosyayı bilgisayara indiriyor. Yani calendar.aspx'i bilgisayara indiriyor.
  • 05-07-2010, 15:08:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Komik bir konu olmuş PHP görse üzülürdü