phpyi başka dil gibi gösterelim(asp.net,asp,jsp,jspx,hop,hey)
22
●1.801
- 28-06-2010, 09:46:20Üyeliği durduruldu+1BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

AddType application/x-httpd-php .php .aspx
Böyle yaparsanız php uzantılı dosyalar çalışmayabilir (Dosyayı pcye download eder)
AddType application/x-httpd-php .aspx
Yazarsanız uzantısını aspx yaptığınız dosyalar php olarak çalışır. - 28-06-2010, 18:56:35Verdiğin yeni kodu ekledim .htaccess'e sonrada calendar.php dosyasını calendar.aspx olarak değiştirdim. Calendar.aspx dosyasını çağırınca bilgisayara indiriyor.kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux hosting olduğundan mı yoksa kodda mı hata var ?
- 28-06-2010, 20:56:30evet o yontem guzeldir ama ne bileyim ben bir firma için site kodlarken, eğer SEO istemiyorlarsa, index.r10?do=mesajyaz veya profil.r10 olarak yapıyorum tabı canım isterse... orası başkavBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2010, 21:48:19Olmuyor o kod ile. Dosyanın uzantısı .php olarak kalırsa .aspx'e dönmüyor. Yani calendar.php olarak geliyor yine.vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dosyanın uzantısını .aspx yaparsam dosyayı bilgisayara indiriyor.
Yani calendar.aspx'i bilgisayara indiriyor.


PHP görse üzülürdü