AddType application/x-httpd-php .aspx
Bu şekilde olucak.
Olmuyor o kod ile. Dosyanın uzantısı .php olarak kalırsa .aspx'e dönmüyor. Yani calendar.php olarak geliyor yine.
Dosyanın uzantısını .aspx yaparsam dosyayı bilgisayara indiriyor.

Yani calendar.aspx'i bilgisayara indiriyor.