vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AddType application/x-httpd-php .aspx

Bu şekilde olucak.
Olmuyor o kod ile. Dosyanın uzantısı .php olarak kalırsa .aspx'e dönmüyor. Yani calendar.php olarak geliyor yine.

Dosyanın uzantısını .aspx yaparsam dosyayı bilgisayara indiriyor. Yani calendar.aspx'i bilgisayara indiriyor.