faydalı bilgi.
ama php nin bir karizması var be. başkaları php göstersin. yıllar utansın diyorum
+1
AddType application/x-httpd-php .php .aspx
Böyle yaparsanız php uzantılı dosyalar çalışmayabilir (Dosyayı pcye download eder)
AddType application/x-httpd-php .aspx
Yazarsanız uzantısını aspx yaptığınız dosyalar php olarak çalışır.