• 07-02-2010, 00:34:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoo senınle alakalı degil dostum. AYnı anda yazmısız, senın yazın benden once cıkmıs.

    Ustune alınan alınır bu arada yazın guzelmiş. +rep
    Teşekkür ederim
  • 07-02-2010, 00:36:58
    #29
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben dedimki rakamdan değişken olmaz.
    o çok zeki arkadaşların yazdığı şekilde bizde biliyoruz yazmasını.
    sen php ögrenirken rakamdan değişken olmaz büyük küçük harfe duyarlıdır demedilermi zeki arkadaşım.?

    php default hali ile cevap vermek gerekir. bu soruyu soran adamın okadar bilgisi varmı.

    hadi yaz
    $1222="aaa";
    echo $1222;
    Arkadaşım Kendimi Övmek yada Sizi Kötü Duruma Düşürmek icin yazmiyorum ama PHP'de istisnalar kaideyi bozmaz bunuda belirtseydin iyi olur. Neyse Konu baya bir değişikliğie uğradı benim yazdiklarimda haksiz isem herkesden özür dilerim..

    Hayırlı Günler.
  • 07-02-2010, 00:39:27
    #30
    Üyeliği durduruldu
    TuRKisHRuLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım Kendimi Övmek yada Sizi Kötü Duruma Düşürmek icin yazmiyorum ama PHP'de istisnalar kaideyi bozmaz bunuda belirtseydin iyi olur. Neyse Konu baya bir değişikliğie uğradı benim yazdiklarimda haksiz isem herkesden özür dilerim..

    Hayırlı Günler.
    tamam bizde bundan sonra istisnalarla cevap verip gerçek teknik bilgileri atlarız.
    ozaman nasıl sonuç çıkar acaba.
    özür dilemene gerek yok.

    ben özür diliyorum konuya cevap yazdığım için.daha seviyeli konulara yazarım
  • 07-02-2010, 00:42:12
    #31
    Gerçek teknik bilgi olmadan istisnalarda olmaz
    Amacım benimde kavga etmek değil ama bazı şeyleri atlamayalım
  • 07-02-2010, 00:42:13
    #32
    Üyeliği durduruldu
    burdan anlayacğımız üzere script dili üzerine tartışma olmaz.. esnektir ve istediğin gibi kullanırsın..,

    byte hesabı yapan arkadaşımız da yanılıyor. bizim $degiskend ediğimiz. php.exe de vars[] dizisinde bir eleman.. yani bellekteki yerini oyle değişkenlerle bir tutamayız. $123 gibi long olunca 64 bit ${1} gibi gercek int olursa 32 bit $string olursa uzunluk*8 bit olur.

    bunu da not edeyim. konuyu açan arakadaş sanırım cevabını da aldı işini de gördü :=)

    hayırlı aksamlar
  • 07-02-2010, 00:44:29
    #33
    Üyeliği durduruldu
    YeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek teknik bilgi olmadan istisnalarda olmaz
    Amacım benimde kavga etmek değil ama bazı şeyleri atlamayalım
    senin amacın ne? teknik bilgi kimde yok
    ayrıca ben seni tanımıyorum sen bu kanıya nasıl vardın çok zeki arkadaşım.
  • 07-02-2010, 00:49:54
    #34
    Üyeliği durduruldu
    D3LLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdan anlayacğımız üzere script dili üzerine tartışma olmaz.. esnektir ve istediğin gibi kullanırsın..,

    byte hesabı yapan arkadaşımız da yanılıyor. bizim $degiskend ediğimiz. php.exe de vars[] dizisinde bir eleman.. yani bellekteki yerini oyle değişkenlerle bir tutamayız. $123 gibi long olunca 64 bit ${1} gibi gercek int olursa 32 bit $string olursa uzunluk*8 bit olur.

    bunu da not edeyim. konuyu açan arakadaş sanırım cevabını da aldı işini de gördü :=)

    hayırlı aksamlar
    Sayın muhteşem coder arkadaşım Kusura bakmayın efendim ben bilgisizim. Köyden yarın geldim, gelir gelmez PHPnin başına oturdum atladım öyle balıklama. Sizin gibi aşırı bilgili insanlar(!) çok lazım memleketimize. Böyle henüz derdini anlatmayı bile beceremeyen insanlar olmasaydı bizler de olmazdık büyük üstadım

    Saygılar.
  • 07-02-2010, 00:59:31
    #35
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin amacın ne? teknik bilgi kimde yok
    ayrıca ben seni tanımıyorum sen bu kanıya nasıl vardın çok zeki arkadaşım.
    BHCoder, burdaki yaptığımız şey senin varsayımını çürütmek. Olay niye büyütülüyor anlamıyorum. Sen benden daha çok bilgilisin veya ben senden umrumda değil ama birşeyi ispat edince de fazla büyütülmemesi gerekiyor

    Ekleme:
    Belki kimse bu şekilde kullanmıyor ama bu şekilde oluyor : ) Umarım son yazım olur.
  • 07-02-2010, 01:14:34
    #36
    Üyeliği durduruldu
    mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BHCoder, burdaki yaptığımız şey senin varsayımını çürütmek. Olay niye büyütülüyor anlamıyorum. Sen benden daha çok bilgilisin veya ben senden umrumda değil ama birşeyi ispat edince de fazla büyütülmemesi gerekiyor

    Ekleme:
    Belki kimse bu şekilde kullanmıyor ama bu şekilde oluyor : ) Umarım son yazım olur.
    evet bende tersini demedim kardeş zaten.
    şu aralar dikkat ettim konulara muhalefet olan insanlar hep belli.
    sizin bizden fazla bildiğiniz nedir açıklayın ögrenelim bizde.