senin amacın ne? teknik bilgi kimde yok
ayrıca ben seni tanımıyorum sen bu kanıya nasıl vardın çok zeki arkadaşım.
BHCoder, burdaki yaptığımız şey senin varsayımını çürütmek. Olay niye büyütülüyor anlamıyorum. Sen benden daha çok bilgilisin veya ben senden umrumda değil ama birşeyi ispat edince de fazla büyütülmemesi gerekiyor
Ekleme:
Belki kimse bu şekilde kullanmıyor ama bu şekilde oluyor : ) Umarım son yazım olur.