ben dedimki rakamdan değişken olmaz.
o çok zeki arkadaşların yazdığı şekilde bizde biliyoruz yazmasını.
sen php ögrenirken rakamdan değişken olmaz büyük küçük harfe duyarlıdır demedilermi zeki arkadaşım.?
php default hali ile cevap vermek gerekir. bu soruyu soran adamın okadar bilgisi varmı.
hadi yaz
$1222="aaa";
echo $1222;
Arkadaşım Kendimi Övmek yada Sizi Kötü Duruma Düşürmek icin yazmiyorum ama PHP'de istisnalar kaideyi bozmaz bunuda belirtseydin iyi olur. Neyse Konu baya bir değişikliğie uğradı benim yazdiklarimda haksiz isem herkesden özür dilerim..
Hayırlı Günler.