Arkadaşım Kendimi Övmek yada Sizi Kötü Duruma Düşürmek icin yazmiyorum ama PHP'de istisnalar kaideyi bozmaz bunuda belirtseydin iyi olur. Neyse Konu baya bir değişikliğie uğradı benim yazdiklarimda haksiz isem herkesden özür dilerim..
Hayırlı Günler.
tamam bizde bundan sonra istisnalarla cevap verip gerçek teknik bilgileri atlarız.
ozaman nasıl sonuç çıkar acaba.
özür dilemene gerek yok.
ben özür diliyorum konuya cevap yazdığım için.daha seviyeli konulara yazarım