mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BHCoder, burdaki yaptığımız şey senin varsayımını çürütmek. Olay niye büyütülüyor anlamıyorum. Sen benden daha çok bilgilisin veya ben senden umrumda değil ama birşeyi ispat edince de fazla büyütülmemesi gerekiyor

Ekleme:
Belki kimse bu şekilde kullanmıyor ama bu şekilde oluyor : ) Umarım son yazım olur.
evet bende tersini demedim kardeş zaten.
şu aralar dikkat ettim konulara muhalefet olan insanlar hep belli.
sizin bizden fazla bildiğiniz nedir açıklayın ögrenelim bizde.