BHCoder, burdaki yaptığımız şey senin varsayımını çürütmek. Olay niye büyütülüyor anlamıyorum. Sen benden daha çok bilgilisin veya ben senden umrumda değil ama birşeyi ispat edince de fazla büyütülmemesi gerekiyor
Ekleme:
Belki kimse bu şekilde kullanmıyor ama bu şekilde oluyor : ) Umarım son yazım olur.
evet bende tersini demedim kardeş zaten.
şu aralar dikkat ettim konulara muhalefet olan insanlar hep belli.
sizin bizden fazla bildiğiniz nedir açıklayın ögrenelim bizde.