• 24-07-2020, 19:49:12
    #1
    Arkadaşlar hostingimin saatlik 100 mail gönderim sınırı varmış? ve doğal olarak bu sınır aşılınca bazı kullanıcılara onay maili gitmiyor. Aklımda şöyle bir sistem var bir sayfa oluşturucam o sayfayı cron ile 1 saatten 1 saate çalıştırıcam. Burası tamam site de ki tüm mail gönderimlerini sayarak db de tutucam eğer o saat içinde 100 ü aştı ise maili bir listeye ekleyeceğim. Ve bu cron ile bu listeye tekrar mail göndereceğim. Doğru mu düşünmüşüm daha pratik bir yolu var mı?
  • 25-07-2020, 02:47:22
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hostingimin saatlik 100 mail gönderim sınırı varmış? ve doğal olarak bu sınır aşılınca bazı kullanıcılara onay maili gitmiyor. Aklımda şöyle bir sistem var bir sayfa oluşturucam o sayfayı cron ile 1 saatten 1 saate çalıştırıcam. Burası tamam site de ki tüm mail gönderimlerini sayarak db de tutucam eğer o saat içinde 100 ü aştı ise maili bir listeye ekleyeceğim. Ve bu cron ile bu listeye tekrar mail göndereceğim. Doğru mu düşünmüşüm daha pratik bir yolu var mı?
    Bu sınırın olmadığı ayrı bir sunucu alma imkanınız var ise mail gönderme işlemini orada gerçekleştirip ana siteden o siteye istekleri göndermeniz üyeleriniz için daha iyi olur.
    Önemi yok bekleyebilirler diyorsanız düşündüğünüz gibi yapmanız bir sorun yaratmaz
  • 25-07-2020, 02:57:56
    #3
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sınırın olmadığı ayrı bir sunucu alma imkanınız var ise mail gönderme işlemini orada gerçekleştirip ana siteden o siteye istekleri göndermeniz üyeleriniz için daha iyi olur.
    Önemi yok bekleyebilirler diyorsanız düşündüğünüz gibi yapmanız bir sorun yaratmaz
    Direk Gmailden göndermeye karar verdim
  • 25-07-2020, 02:58:32
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk Gmailden göndermeye karar verdim
    Çok mantıklı bir karar
  • 25-07-2020, 12:34:11
    #5
    hosting şirketleri spamı engellemek için kullanıyor.
    Tavsiyem gmail ve yandex gibi sistemleri kullanmayın. 2 gün sonra engelliyebiliyorlar. Ücretli mail gönderme api si kullanmanızı tavsiye ederim.
  • 25-07-2020, 12:56:07
    #6
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosting şirketleri spamı engellemek için kullanıyor.
    Tavsiyem gmail ve yandex gibi sistemleri kullanmayın. 2 gün sonra engelliyebiliyorlar. Ücretli mail gönderme api si kullanmanızı tavsiye ederim.
    Anladım teşekkürler.
  • 25-07-2020, 13:58:36
    #7
    Yandex ile mail gönderip / almanızı öneririm. Çok daha sağlıklı olur cronla uğraşmaktansa
  • 25-07-2020, 14:16:19
    #8
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex ile mail gönderip / almanızı öneririm. Çok daha sağlıklı olur cronla uğraşmaktansa
    Ama yukarıda ki arkadaş da söyledi ya belirli bir süreden sonra banlıyorlarmış.
  • 25-07-2020, 14:17:17
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama yukarıda ki arkadaş da söyledi ya belirli bir süreden sonra banlıyorlarmış.
    1 yılı geçti hocam, kullanıyorum sorunsuz Ne için kullanım yapacaksınız? Toplu mail gönderimi mi yoksa sadece aktivasyon mail gönderimi mi?