Arkadaşlar hostingimin saatlik 100 mail gönderim sınırı varmış? ve doğal olarak bu sınır aşılınca bazı kullanıcılara onay maili gitmiyor. Aklımda şöyle bir sistem var bir sayfa oluşturucam o sayfayı cron ile 1 saatten 1 saate çalıştırıcam. Burası tamam site de ki tüm mail gönderimlerini sayarak db de tutucam eğer o saat içinde 100 ü aştı ise maili bir listeye ekleyeceğim. Ve bu cron ile bu listeye tekrar mail göndereceğim. Doğru mu düşünmüşüm daha pratik bir yolu var mı?