• 25-07-2020, 14:20:46
    #10
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılı geçti hocam, kullanıyorum sorunsuz Ne için kullanım yapacaksınız? Toplu mail gönderimi mi yoksa sadece aktivasyon mail gönderimi mi?
    Aktivasyon ve yeni bir görev eklenince toplu mail bildirimi :d
  • 25-07-2020, 14:21:37
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktivasyon ve yeni bir görev eklenince toplu mail bildirimi :d
    Toplu mail konusunda emin değilim fakat aktivasyon'da problem yok bende. Günde bazen 400-500 üye kaydı olmasına rağmen problem yaşamadım bugüne kadar.
  • 25-07-2020, 14:27:42
    #12
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu mail konusunda emin değilim fakat aktivasyon'da problem yok bende. Günde bazen 400-500 üye kaydı olmasına rağmen problem yaşamadım bugüne kadar.
    Teşekkürler şimdilik toplu maili kapatalım o zaman zaten uygulamaya bildirim sistemini entegre ettim mailin önemi bile yok artık bence Bu arada arkadaş banlıyor dedi ya banlandığını nasıl anlarım daha önce banlanmadım hiç gmailden falan bir uyarı vs verir değil mi?
    • emreires
    emreires bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2020, 14:28:56
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler şimdilik toplu maili kapatalım o zaman zaten uygulamaya bildirim sistemini entegre ettim mailin önemi bile yok artık bence Bu arada arkadaş banlıyor dedi ya banlandığını nasıl anlarım daha önce banlanmadım hiç gmailden falan bir uyarı vs verir değil mi?
    Mailler iletilmiyorsa vb. durumlarda anlarsınız zaten bir mail gelir hocam.