Toplu mail konusunda emin değilim fakat aktivasyon'da problem yok bende. Günde bazen 400-500 üye kaydı olmasına rağmen problem yaşamadım bugüne kadar.
Teşekkürler şimdilik toplu maili kapatalım o zaman zaten uygulamaya bildirim sistemini entegre ettim mailin önemi bile yok artık bence

Bu arada arkadaş banlıyor dedi ya banlandığını nasıl anlarım daha önce banlanmadım hiç gmailden falan bir uyarı vs verir değil mi?