emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yılı geçti hocam, kullanıyorum sorunsuz Ne için kullanım yapacaksınız? Toplu mail gönderimi mi yoksa sadece aktivasyon mail gönderimi mi?
Aktivasyon ve yeni bir görev eklenince toplu mail bildirimi :d