Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler şimdilik toplu maili kapatalım o zaman zaten uygulamaya bildirim sistemini entegre ettim mailin önemi bile yok artık bence Bu arada arkadaş banlıyor dedi ya banlandığını nasıl anlarım daha önce banlanmadım hiç gmailden falan bir uyarı vs verir değil mi?
Mailler iletilmiyorsa vb. durumlarda anlarsınız zaten bir mail gelir hocam.