Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yukarıda ki arkadaş da söyledi ya belirli bir süreden sonra banlıyorlarmış.
1 yılı geçti hocam, kullanıyorum sorunsuz Ne için kullanım yapacaksınız? Toplu mail gönderimi mi yoksa sadece aktivasyon mail gönderimi mi?