emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandex ile mail gönderip / almanızı öneririm. Çok daha sağlıklı olur cronla uğraşmaktansa
Ama yukarıda ki arkadaş da söyledi ya belirli bir süreden sonra banlıyorlarmış.