Bu sınırın olmadığı ayrı bir sunucu alma imkanınız var ise mail gönderme işlemini orada gerçekleştirip ana siteden o siteye istekleri göndermeniz üyeleriniz için daha iyi olur.
Önemi yok bekleyebilirler diyorsanız düşündüğünüz gibi yapmanız bir sorun yaratmaz
Direk Gmailden göndermeye karar verdim