• 20-11-2007, 20:28:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Gıcık olduğum bir şeyde hotmaili gmaile yönlendirememiz
    salak şey nolcak
  • 20-11-2007, 20:30:00
    #11
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sunucumun attığı mailler inboxa düşüyor, bir sorun yok. nerden çıktı bu 400 dolar yav, ben spf bile yapmadım.
    bende spama düşüyor yawru
  • 20-11-2007, 20:43:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bence herkez POP3 kullansa hotmail mynet yahoo vb sitelerin kullanıcılarını bıraktıgı zor duruma ve kurdukları para tuzaklarına düşmemiş olacagız... ben şahşen 16 yıldır POP3 kullanıyorum gayetde memnunum. tabi bu benim kişisel fikrim ...
  • 20-11-2007, 21:56:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu konu neden php bölümünde anlayamadım.
  • 20-11-2007, 23:53:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir müşterim "gönderdiğim mailler GMail'e gidiyor, Hotmail'e ise hiç gitmiyor" dedi. Denedim, hakikaten de öyle. Bahsettiğiniz bu yeni uygulamada, Hotmail'e hiç mi mail gitmiyor yoksa giden Bulk Mail'e falan mı düşüyor?
    Ben emailleri fonksiyona sokup belli aralıklarla gönderdim gitmedi
    Manuel olarak denedim PHP ile yine gitmedi.

    Bulk mail falan yok hiç bi yere gitmiyor. Kodlarımda bi hata yok kendi siteme gidiyor gmaile gidiyor ama hotmaile gitmiyor.
  • 21-11-2007, 00:01:25
    #15
    400 $ değilde Home - Sender Score Certified™ bu siteden alınacak sertifika ile inbox a düşer mailler. Ayrıca sunucularınızda sorun aramayın hotmailin yeni filtresi yüzünden bu sorunlar yaşanıyor.
  • 21-11-2007, 00:12:26
    #16
    AtillaYasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400 $ değilde Home - Sender Score Certified� bu siteden alınacak sertifika ile inbox a düşer mailler. Ayrıca sunucularınızda sorun aramayın hotmailin yeni filtresi yüzünden bu sorunlar yaşanıyor.
    burada başvuru ücreti 400$ lisans 1000$

    Pricing - Sender Score Certified™
  • 21-11-2007, 00:22:42
    #17
    İplerin Ters Dns kayıtları, Spf kayıtları kadar header larda önem taşıyor. İp leriniz için ters dns oluşturun, Spf kaydı yapın ve hotmaile durumu bildiren bir mail atın, şu anda hotmail filtrelerine takılmayan bir header ve ayarlar konusunda araştırmalarım devam ediyor. Tamamen hotmail, yahoo vs gibi free maillerin saçmalığı.

    Aynı sorunu 1 haftalık serverımda bende yaşadım fakat şu anda çok şükür sorun yaşamıyorum. Sadece yahoo da bazı domainlerde inbox, bazılarında junk a düşüyor yahoo ya mail attım fakat bir geri dönüş olmadı.

    Saygılar.
  • 26-11-2007, 12:33:22
    #18
    Bazı müşterilerimden, rDNS'leri düzgün ayarlayıp, SPF kaydı oluşturmama rağmen halen daha "Hotmail'e gönderdiğim mailler gitmiyor" şeklinde şikayetler alıyorum. Malesef elimden daha ötesi gelmiyor ancak müşteriler de bir çözüm yolu istiyor ısrarla. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım açıkçası...