Bazı müşterilerimden, rDNS'leri düzgün ayarlayıp, SPF kaydı oluşturmama rağmen halen daha "Hotmail'e gönderdiğim mailler gitmiyor" şeklinde şikayetler alıyorum. Malesef elimden daha ötesi gelmiyor ancak müşteriler de bir çözüm yolu istiyor ısrarla. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım açıkçası...