bence herkez POP3 kullansa hotmail mynet yahoo vb sitelerin kullanıcılarını bıraktıgı zor duruma ve kurdukları para tuzaklarına düşmemiş olacagız... ben şahşen 16 yıldır POP3 kullanıyorum gayetde memnunum. tabi bu benim kişisel fikrim ...