• 19-11-2007, 18:19:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar,

    hotmailin 2 hafta önce cıkardıgı yeni sisteminde aktivasyon mailleri bile gitmiyor. hiç kullanılmamış ip, önceden kullanılmış ipler hiçbir şekilde hotmaile mail atamıyor kimse. hotmail ise 400$ başlayan bir fiyatla ip adresinizi beyaz listeye alıp maillerinizi inboxa düşürtüyor. peki bu işi parasız bi şekilde şuanda hotmaile mail sokturabilen var mı arkadaşlar ?
  • 19-11-2007, 23:28:17
    #2
    enteresan bir durum ne yani hotmail peki spamcılara 400 $ a izinmi vermiş oluyor....
  • 19-11-2007, 23:29:26
    #3
    400$ konusunu nerden duydun ?
  • 20-11-2007, 00:01:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    biri söylemişti zamanında. 400$ derken spamciler değil bi forum var o formu dolduruyorsun fax cekiyorsun. ardından onaylarlarsa parayı yatırıorsun öyle oluyor. forumda 3 sayfadan büyük bir boyutta herşeyini inceliorlar. atacagın mailler dışına cıkarsan, emaillistten üyeligimi iptal gibi linkler koymazsan asla kabul etmezler başvuru formunu
  • 20-11-2007, 10:23:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. Yeni yazdığım üyelik sisteminde aktivasyon linkini hotmaile gönderemiyorum ama gmaile gidiyor. Gmail spam mailler konusunda zaten çok iyi hotmailin bu uygulaması hiç olmamış. Zaten nefret ediyorum onlardan.
    Ben hotmaile mecbur değilim ama insanlar üye olmaya mecbur olacaklar dolayısıylada hotmailden başka bir adres almaya.
    Yinede bu konu için çözüm önerisi bulsak iyi olur
  • 20-11-2007, 11:36:57
    #6
    Hayda, SPF ile nadiren düşürüyorduk zaten... 2 hafta önce yapılan spam filtresi ile ilgili resmi, gayrı-resmi bir kaynak var mı? 400$ hangi sayfada yazıyor.
  • 20-11-2007, 13:16:53
    #7
    Benim sunucumun attığı mailler inboxa düşüyor, bir sorun yok. nerden çıktı bu 400 dolar yav, ben spf bile yapmadım.
  • 20-11-2007, 13:24:00
    #8
    Dün bir müşterim "gönderdiğim mailler GMail'e gidiyor, Hotmail'e ise hiç gitmiyor" dedi. Denedim, hakikaten de öyle. Bahsettiğiniz bu yeni uygulamada, Hotmail'e hiç mi mail gitmiyor yoksa giden Bulk Mail'e falan mı düşüyor?
  • 20-11-2007, 14:22:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    resmi bir acıklama adresi bilmiyorum sadece cok araştırdım herkesin dediği yazıları toparlayıp yazdım. 400$ için bi forum bende araştırmadım sadece duydum 2-3 kişiden. ama herkes denerse artık cogu kişinin maillerinin gitmedigini görürsünüz