merhaba arkadaslar,

hotmailin 2 hafta önce cıkardıgı yeni sisteminde aktivasyon mailleri bile gitmiyor. hiç kullanılmamış ip, önceden kullanılmış ipler hiçbir şekilde hotmaile mail atamıyor kimse. hotmail ise 400$ başlayan bir fiyatla ip adresinizi beyaz listeye alıp maillerinizi inboxa düşürtüyor. peki bu işi parasız bi şekilde şuanda hotmaile mail sokturabilen var mı arkadaşlar ?