biri söylemişti zamanında. 400$ derken spamciler değil bi forum var o formu dolduruyorsun fax cekiyorsun. ardından onaylarlarsa parayı yatırıorsun öyle oluyor. forumda 3 sayfadan büyük bir boyutta herşeyini inceliorlar. atacagın mailler dışına cıkarsan, emaillistten üyeligimi iptal gibi linkler koymazsan asla kabul etmezler başvuru formunu