Dün bir müşterim "gönderdiğim mailler GMail'e gidiyor, Hotmail'e ise hiç gitmiyor" dedi. Denedim, hakikaten de öyle. Bahsettiğiniz bu yeni uygulamada, Hotmail'e hiç mi mail gitmiyor yoksa giden Bulk Mail'e falan mı düşüyor?